TFF’de 29 yıllık sponsor değişimi: TOGG dönemi başlıyor TFF’de 29 yıllık sponsor değişimi: TOGG dönemi başlıyor

Renault Grubu’nun 2024 finansal sonuçlarına göre, Dacia toplamda 676 bin 340 adetlik satış gerçekleştirerek yüzde 2,7 oranında bir büyümeye imza attı. Bu başarıda Dacia Sandero’nun büyük payı bulunuyor. Sandero, 2017’den bu yana Avrupa perakende pazarında liderliğini koruyarak tüketiciler arasında popülerliğini sürdürüyor.

SANDERO’NUN SATIŞ PERFORMANSI

Sandero, 2024’teki başarısıyla önceki yıla göre yüzde 14,5 oranında büyüyerek dikkatleri üzerine çekti. Avrupa’nın tüm satış kanallarında en çok tercih edilen model olan Sandero, Dacia için yeni bir eşik oluşturdu. Markanın 300 bin barajını aşan ilk modeli olarak tarihe geçen Sandero, ürün kalitesi ve müşteri memnuniyetiyle öne çıktı.

2025 YILINA GÜÇLÜ BAŞLANGIÇ

Dacia, Sandero’nun bu çarpıcı başarısı sayesinde 2025 yılına daha güçlü hedeflerle girmeye hazırlanıyor. Marka, Avrupa’daki lider pozisyonunu korumanın yanında global pazarda da büyümeyi sürdürmeyi hedefliyor.

Muhabir: Haber Merkezi