Tupperware, Almanya, Avusturya ve Belçika’daki fabrikalarını kapatırken, Portekiz’deki üretim lisansını yenilemedi. Bu kapanışlar, Avrupa genelinde yaklaşık 20 bin kişinin işsiz kalmasına yol açtı. Türkiye'de de onlarca çalışan işsizlikle karşı karşıya kaldı.
TÜRKİYE’DEKİ MÜŞTERİLERE VEDA
Uzun yıllar Türkiye pazarında aktif olan marka, müşterilerine bir veda mesajı yayınlayarak faaliyetlerini sonlandırdığını duyurdu. İflas sürecinden çıkış stratejisi geliştiren Tupperware, dikkatini Orta ve Kuzey Amerika, Brezilya, Çin ve Hindistan gibi pazarlara yoğunlaştırmayı planlıyor.
YENİDEN YAPILANMA PLANLARI
Tupperware, küresel ölçekte yeniden yapılanma ve toparlanma sürecine girmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda, mevcut operasyonlarını daraltarak daha verimli bir yapı oluşturmayı amaçlıyor. Marka, yeni pazarlarda inovasyon odaklı çözümlerle şeklini korumayı hedefliyor.
İşte Tupperware’nin Türkiye için yayınladığı mesaj: